Przejdź do głównej treści
dwie dłonie symbolizujące język migowy

Zatrudnimy Specjalistę/Specjalistkę ds. Okęckiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku

Opublikowano: 16 kwiecień 2025 Odsłony: 102
Znak informacyjny litera i

Miejsce pracy: Dom Kultury „Włochy” - Okęcka Sala Widowiskowa, ul. 1 Sierpnia 36a, Warszawa 
                               
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2025r.
Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na maksymalnie 3-miesięczny okres próbny, a po jego upływie i uzyskaniu pozytywnej opinii bezpośredniego przełożonego, na czas określony 33-miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Wymiar czasu pracy: ½ etatu 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
•    opracowanie konspektu i strategii programowej dla słuchaczy Okęckiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku na I i II semestr roku akademickiego 2025/2026 w zakresie wykładów, zajęć fakultatywnych i wydarzeń. 
•    organizacja zajęć, warsztatów, wykładów, spacerów, wyjazdów edukacyjnych zróżnicowanych tematycznie, dostosowanych do potrzeb i zainteresowań słuchaczy Okęckiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku, 
•    współpraca z Działem Kadr w zakresie sporządzania umów z wykładowcami, 
•    nadzór nad zajęciami prowadzonymi przez instruktorów i wykładowców, 
•    dokumentowanie najciekawszych wydarzeń w OUTW, 
•    prowadzenie Warsztatów Dyskusyjnych o Kulturze w wymiarze 1 x tyg. po 90 minut, 
•    Systematyczne prowadzenia Elektronicznego Dziennika Zajęć w systemie Biletyna.pl,
•    kontrolowanie wpłat od uczestników za prowadzone zajęcia w systemie Biletyna.pl,
•    współorganizacja działań promocyjnych w zakresie działalności OUTW,
•    współpraca ze specjalistami innych działów DKW w zakresie działalności OUTW,
•    przygotowanie treści zamieszczanej na stronie internetowej DK Włochy - OUTW,
•    pomoc przy projektowaniu i dystrybucji materiałów informacyjnych i promocyjnych OUTW.
•    obsługa systemu portalu Biletyna.pl oraz Stefazajeć.pl w zakresie OUTW.
•    pełnienie dyżurów podczas wydarzeń artystycznych dla słuchaczy OUTW.
•    przygotowanie danych do sporządzania rocznego do UM, GUS w zakresie działalności OUTW, 
•    reprezentowanie OUTW na spotkaniach środowiska kulturalnego.,
•    Kształtowanie i dbanie o wizerunek DKW.

NASZE OCZEKIWANIA:
•    ukończone studia wyższe - wykształcenie wyższe - mile widziane w obszarze: psychologii, socjologii, komunikacji, marketingu, zarządzania, kultury.
•    mile widziane doświadczenie w pracy, najchętniej w instytucjach kultury lub w innych instytucjach pozarządowych, administracji rządowej, administracji samorządowej – związane z kulturą, lub w podmiocie gospodarczym  prowadzącym działalność kulturalną.,
•    biegła znajomość języka polskiego
•    znajomość: ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych i statutu DKW
•    umiejętności organizacji wydarzeń kulturalnych,
•    umiejętność prowadzenie projektów pod względem merytorycznym oraz finansowym,
•    wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
•    umiejętności realizowania kilku projektów jednocześnie,
•    umiejętności pracy w zespole,
•    samodzielności, inicjatywy i kreatywności,
•    otwartości na nowe wyzwania,
•    dobrej znajomości środowiska MS Windows oraz MS Office,
•    dyspozycyjność - praca w równoważnym systemie pracy (przy etacie), 

OFERUJEMY:
•    umowa o pracę – ½ etatu, 
•    możliwość wyboru innej formy zatrudnienia
•    możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
•    stabilność zatrudnienia
•    przyjazną atmosferę
•    możliwość uczestnictwa w wydarzeniach kulturalnych

OFERTY SKŁADANE PRZEZ KANDYDATA MUSZĄ ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
•    CV z opisem dotychczasowej pracy
•    dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych (xero)
•    autorski PROGRAM realizacji zadań w zakresie bieżącego funkcjonowania i rozwoju OUTW na rok akademicki 2025/2026

W/w dokumenty prosimy składać w sekretariacie Domu Kultury „Włochy” ul B. Chrobrego 27, Warszawa, w godz. 9.00-16.00  lub mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do 18.05.2025 r. z dopiskiem „PRACA – Specjalista/Specjalistka ds. OUTW” 

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej powiadomimy telefonicznie po zakończeniu terminu składania ofert. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

CV powinno być opatrzone:
1. Podstawowa klauzula zgody, niezbędna, aby uwzględnić ofertę w postępowaniu rekrutacyjnym:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym danych szczególnych kategorii jeżeli występują, do celów związanych z postępowaniem rekrutacyjnym w Domu Kultury Włochy”.
2. Klauzula zgody pozwalająca na zachowanie oferty do ewentualnego wykorzystania w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - opcjonalna
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym danych szczególnych kategorii jeżeli występują, do celów związanych z przyszłymi postępowaniami rekrutacyjnymi prowadzonymi przez Dom Kultury Włochy w okresie 2 lat od dnia przekazania tych danych Domu Kultury Włochy.”

Ponadto informujemy, że:
1.    W Domu Kultury „Włochy” obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych, wprowadzona na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów. 
2.    W związku z ww. Procedurą przysługuje uprawnienie zgłoszenia naruszenia prawa polegającego na działaniu lub zaniechaniu niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, we wszystkich dziedzinach wskazanych w art. 3 ust. 1 ustawy o ochronie sygnalistów.
3.    Zgłoszeń można dokonywać za pomocą następujących środków komunikacji: 
a)    w postaci elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
b)    w postaci pisemnej na adres korespondencyjny: Dom Kultury „Włochy”, ul. B. Chrobrego 27, 02-479 Warszawa: Pełnomocnik do spraw zgłoszeń wewnętrznych - z dopiskiem „Do rąk własnych”.
4.    Procedura zgłoszeń wewnętrznych dostępna jest na stronie internetowej https://bip.dkwlochy.pl/regulaminy-i-instrukcje. 
 
Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych (podstawowa):
Administratorem danych jest Dom Kultury Włochy, ul. Bolesława Chrobrego 27, 02-479 Warszawa.  W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pisemnie, na adres Domu Kultury.
Dane są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego oraz, po zakończeniu postępowania, w celu udokumentowania prawidłowego przebiegu przeprowadzonego postępowania. Za zgodą kandydata dane mogą być wykorzystane w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych w okresie 2 lat.
Podstawą przetwarzania danych w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu Pracy jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Podstawą przetwarzania innych danych zamieszczonych przez kandydata w życiorysie (CV) lub podaniu o pracę, w tym danych szczególnych kategorii, jest zgoda osoby, której dane dotyczą. Zgoda może być wycofana w każdej chwili jednak nie wpływa to zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.
Do udziału w postępowaniu niezbędne jest podanie danych co najmniej w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu Pracy, uszczegółowionym w ogłoszeniu o pracę. Podanie danych w szerszym zakresie i udzielenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne.
Podstawą przetwarzania danych w celu udokumentowania prawidłowego przebiegu przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego jest uzasadniony prawnie interes Domu Kultury, jakim jest obrona przed ewentualnymi roszczeniami prawnymi.
Dane przechowywane będą nie dłużej niż do upływu terminu przedawnienia ew. roszczeń związanych z postępowaniem rekrutacyjnym. Dane złożone poza ogłoszonym postępowaniem rekrutacyjnym i nie wykorzystane podczas żadnego postępowania rekrutacyjnego, przechowywane będą nie dłużej niż przez okres 2 lat.
Dane mogą być udostępniane podmiotom, którym Dom Kultury powierza przetwarzanie danych osobowych.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub ich usunięcia, prawo do przeniesienia danych i prawo do sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Korzystanie z tych praw odbywa się na warunkach i na zasadach określonych w Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych (RODO).

 

Sprawdź kalendarz wydarzeń
w naszym ośrodku

Nasze dane

Artystyczny Dom Animacji
ul. ks. Juliana Chrościckiego 14
02-421 Warszawa
tel. 22 863 79 81
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia

Biuro czynne:
poniedziałek - piątek
w godzinach 9.00-18.00.

W okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień):
poniedziałek - piątek
w godzinach 9.00-16.00